NETSCOUT to Report Fourth-Quarter and Year-End 2016

Financial Result Announcements on May 5

WESTFORD, Mass., 19. April 2016 NetScout Systems, Inc. (NASDAQ: NTCT) plans to announce its fourth-quarter and fiscal year-end 2016 financial results for the period ended 31. März 2016 on Donnerstag, 5. Mai 2016 at approximately 7:30 a.m. ET.  NetScout will host a corresponding conference call and live webcast on the same day at 8:30 a.m. ET.

The number for the conference call is (785) 424-1052. The conference call ID is NTCTQ416. A replay of the call will be available after 12:00 p.m. ET on May 5 for approximately one week.  The number for the replay is (800) 695-2122 for U.S./Canada and (402) 530-9027 for international callers.  A live webcast of the conference call will be available on the Company's website at http://ir.netscout.com/phoenix.zhtml?c=92658&p=irol-calendar.

Informationen über NETSCOUT SYSTEMS, INC.

NetScout Systems, Inc. (NASDAQ: NTCT) ist ein Marktführer in Service-Qualitätssicherung in Echtzeit und Cybersecurity-Lösungen für die anspruchsvollsten Service-Provider, Unternehmen und Behörden-Netzwerke von heute. Die Adaptive Service Intelligence (ASI) Technologie überwacht die Service-Lieferungsumgebung kontinuierlich, um Performance-Probleme zu identifizieren, und gewährt Einblick in netzwerkbasierte Sicherheitsbedrohungen, was den IT-Teams hilft, Probleme schnell zu beheben, die zu Störungen der Geschäftsabläufe führen oder die Endbenutzerperspektive beeinträchtigen können. NETSCOUT liefert unübertroffene Service-Transparenz und schützt die digitale Infrastruktur, die unsere vernetzte Welt unterstützt. Weitere Informationen unter: www.netscout.com.

©2016 NETSCOUT SYSTEMS, INC. Alle Rechte vorbehalten. NetScout and the NetScout logo are registered trademarks of NetScout Systems, Inc. and/or its subsidiaries and/or affiliates in the USA and/or other countries.

Andrew Kramer
Vice President of Investor Relations